۳ پاسخ

ن وقتی میری داروخانه کدملی کودک رو میدی ۱۰ تا سهمیه داره هر ماه میتونی بخری

سلام عزیزم میری داروخونه شیر خشک رو انتخاب میکنی کد ملی بچه رو میخوان میدی کم میشه ازش
اینم تعداد سهمیه هاست

تصویر

میری داروخونه کد ملی میدی بت شیر میدن ماهی ده تا با قیمت دولتی مثلا اگه قوطی ۲۵۰تو با کدملی قوطی ۲۰۰میگیری

سوال های مرتبط