۲ پاسخ

دکتر من می‌گفت تا یه هفته جابه جا بشه اوکیه مهم اینه هر ماه پریود بشی

دیر ازاد میکنن ممکنه بعضی ازماها هم ازاد نکنن اصلا اونایی که مشکل تنبلی دارن من خودم نامنظم هستم ۲۷سیکلم تخمک ازاد میکنم همیشه نه ولی گاها

سوال های مرتبط

مامان یگانه💝 هدیه 💝 مامان یگانه💝 هدیه 💝 هفته سی‌وهشتم بارداری