سلام ترسیدن و جیغ زدن چه موقعی جدی میشه و باید به پزشک مراجعه کرد؟

۴ پاسخ

اگر بعدش حس کنی حالت بده و سرگیجه و افت فشار شدید یا لک بینی داشته باشی..
منم یکی دوبار از سوسک ترسیدم لعنتیای زشت🤦‍♀️🤦‍♀️😬🙄

کلا ترس برای خانوم باردار خطرناکه چه برسه جیغ اینا باشه اکر حالت بده و لکه بینی افتادی باید حتما بری دکتر

یعنی چی جیغ زدن وترسیدن

اگه حس کنی حالت خوب نیس

سوال های مرتبط