اگر بعدش حس کنی حالت بده و سرگیجه و افت فشار شدید یا لک بینی داشته باشی..
منم یکی دوبار از سوسک ترسیدم لعنتیای زشت🤦♀️🤦♀️😬🙄
کلا ترس برای خانوم باردار خطرناکه چه برسه جیغ اینا باشه اکر حالت بده و لکه بینی افتادی باید حتما بری دکتر
یعنی چی جیغ زدن وترسیدن
اگه حس کنی حالت خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.