۴ پاسخ

مفنامیک اسید بخور

من بعد دوماه زایمان ۱۵ روز خون ریزی گرعتم تنبلی تخمدان داشتم قبل بارداری رفتم دکتر بهم قرص داد ی روزه قط شد اگ میخای برات بفرستم

من دکتر بهم مفنامیک اسید داده خیلی کم شده خونریزیم در حد خون آبه شده

خونریزیت در چه حده؟من زمان پسرم شیش سال پیش بعد از ۳۷ روز خونریزیم خیلی شدید شد طوری که تکون میخوردم ازم خون می‌رفت رفتم دکتر بهم یه قرص داد دو سه روزه خونریزی جمع شد البته نباید خودسر استفاده کنیم و البته فقطم با نسخه دکتر میدن

سوال های مرتبط