۱۶ پاسخ

طفلی گناه داره🥺🤐
هیچوقت درک نکردم چرا این کارو با بچه میکنید چون هیچ تأثیری رو پر پشت شدن موهاشونم نداره

باچی کچلش کردی ژیلت یا دستگاه

آخی چ خوشگله ماشاالله

وای خیلی خاطره بدی میشه🙄🙄

فک نکنم ببخشه😂
مبارک جوجومون😘

اخه گوگولی
کی بدنیا اومده دخترتون؟

حیف نبود واقعا🫣🫣🫣🫣

بعید میدونم😁😁

الهییی

گوششو سوراخ کردی خیلی گریه کرد ؟

سلام گلم من آتلیه آنلاین حرفه ای دارم کاملا متفاوت با بقیه جاها برای ماهکرد و همه چی. برا دیدن نمونه کارام میتونی روبیکا پیام بدی09043693316 هزینه بعداز تحویل کار گرفته میشه برا اعتمادتون

یه عکس ازش بگیر بزرگ که شد ایشالله نشون بده ببین چی بهت بگه😂😂😂😂😂

طفلک بچه

عیب نداره عزیزم اون موها میریزه منم کچل کردم الا نمیریزه

چرا کچلش کردی اخه

چرا آخه

سوال های مرتبط