چقدر دلم گرفته بی خودی اشک میریزم نمی‌دونم این چه حسیه 😔🥺

۸ پاسخ

و منی که بی دلیل س گ م و دلم میخاد بپرم بهش و به همه

منم مثل شمام ولی باردار نیستم

منم دیشب ازبس دردمعده بودم فقط گریه کردم حالم ازخودم بهم میخوره ازخودم بیزارم

من از وقتی حامله شدم پرخاشگر شدم همش گریه میکنم

هیچی اسمش حس بارداری و بهم خوردن هورمون،، ب جممون خوش اومدی خواهر
هممون این حس و داریم 👌🥲😂

عزیزم باز خوبه گریه میکنی من شوهرمو هر روز جرش میدم بیچاره نمیدونم چرا انقد سگ شدم

منم همنطورم خواهر هورمون هامون بهم ریختست

هورمونات بهم ریخته قلبم 🤣🤗

سوال های مرتبط

مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته یازدهم بارداری