و منی که بی دلیل س گ م و دلم میخاد بپرم بهش و به همه
منم مثل شمام ولی باردار نیستم
منم دیشب ازبس دردمعده بودم فقط گریه کردم حالم ازخودم بهم میخوره ازخودم بیزارم
من از وقتی حامله شدم پرخاشگر شدم همش گریه میکنم
هیچی اسمش حس بارداری و بهم خوردن هورمون،، ب جممون خوش اومدی خواهر
هممون این حس و داریم 👌🥲😂
عزیزم باز خوبه گریه میکنی من شوهرمو هر روز جرش میدم بیچاره نمیدونم چرا انقد سگ شدم
منم همنطورم خواهر هورمون هامون بهم ریختست
هورمونات بهم ریخته قلبم 🤣🤗
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.