خانمهای کارمند از هفته چند دیگه نرفتین سرکار؟

۱۳ پاسخ

من 5خرداد تاریخ زایمانمه اما تا آخر اردیبهشت میرم سرکار🥴

منم دوماهم بود گفتن دیگه نیا🥴 بیکار شدم

تا آخر ۳۶ رفتم

من الان دو روز در هفته دورکاری ام ولی همون سه روز هم خیلی سختمه
دلم می خواد برم صحبت کنم این چند هفته را کلا بهم دورکاری بدن

چون ای وی اف کروم از روز اول انتقال 😅

از ۱۸ هفته دیگه نرفتم دورکاری گرفتم

من تا دو ماهگی رفتم هماتوم گرفتم نرفتم بعد جفت پایین دیگ کلا نرفتم .....

از هفته ۸ بارداری

خواهر شوهرم تا ماه ۹ رفت سرکار البته چون خودش تپل بود زیاد معلوم نبود

منتظرم امروز فردا بگن دیگه نیا🤧تعدیل نیرو داریم کلا بیکار میشم

تا۳۴هفتگی

از ۲ماهگی

تا تا 33 هفته رفتم.

سوال های مرتبط

مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری