سلام من ۲۰ هفتم حنا گذاشتم خطرناکه ؟

۶ پاسخ

گلم قبل گذاشتن باید سوال کنی نه بعدش
با ی بار هیچی نمیشه نگران نباش

بله حنا هم مثل رنگ
یه تغیرات شیمیایی داره ک باعث تغیرات تو پوستت میشه
پس مضره

منم شنیدم قبل بارداری برا اقدام نباید بذاری بعدشو نمیدونم

ارههه نباید بزاری

نمی‌دونم ولی من گذاشتم چیزی نشد😄😄
تاحالا هم نشنیدم بد باشه

مامانم همیشه بهم میگه حنا بده تو بارداری
نمیدونم راسته یا ن
حالا شما این بار ک گذاشتین
ان شاءالله ک خیره و هیچی نمیشه
ولی دفعه دیگه ب نظرم نزارید

سوال های مرتبط

مامان عارف کوچولو مامان عارف کوچولو ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری