۲۰ هفتم بود تقریبا بچه افتاد

۸ پاسخ

اگر از ما مشورتی نمی خواین گفتنتون فقط باعث استرس مامانا میشه ، هیچ فایده دیگه ای نداره مگه اینکه میگفتین اینطوری شده علتش اینه شما مراقبت کنین که من اینم نمی بینم

وایییی

خیلی زود باردار شدی اخه ۱۳ سالگی؟ دختر توباید زندگی کنی الان ن بچه بندازی.
من جات باشم تا ۲۰ سالگی دیگ باردار نمیشم

اینم نینیم بود ک سقط شد🥲

تصویر

۱۳سالته ک 🥹واقعا باردار بودی؟؟؟

چرااااا

چرا افتاد؟

چرا؟؟

سوال های مرتبط

مامان عارف کوچولو مامان عارف کوچولو ۶ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لارا♥️🐣 مامان لارا♥️🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری