اگر از ما مشورتی نمی خواین گفتنتون فقط باعث استرس مامانا میشه ، هیچ فایده دیگه ای نداره مگه اینکه میگفتین اینطوری شده علتش اینه شما مراقبت کنین که من اینم نمی بینم
وایییی
خیلی زود باردار شدی اخه ۱۳ سالگی؟ دختر توباید زندگی کنی الان ن بچه بندازی.
من جات باشم تا ۲۰ سالگی دیگ باردار نمیشم
اینم نینیم بود ک سقط شد🥲
۱۳سالته ک 🥹واقعا باردار بودی؟؟؟
چرااااا
چرا افتاد؟
چرا؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.