۳ پاسخ

زایمان طبیعی هستی ؟

کسی که وقت زایمانش برسه اسهال حالت تهوع و دلپیچه داره ؟
من این ۲روزه ابنجوریم

منم الان اینطوریم
خداکنه تا ۸ روز دیگه دووم بیارم
امروز رفتم بیمارستانم ولی نزاشتم معاینه کنن چون سزارینم
ولی دستگاه انقباض نشون نداد

سوال های مرتبط