امروز چرا همه توگهواره زایمان میکنن 😅

۵ پاسخ

منم زیاد دیدم اونایی که هفته پایین بودن هم زودرس زایمان کردن
خدا کمکمون کنه به وقتش بغل بگیریم نی نی هامونو

اره همه دارن میزائن من گیر کردم تو ۸ ماه😤

همه زایدن ما موندیم 😄

از منم همه زابمان کردن😅

گهواره ی منم هست🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اقارضا مامان اقارضا ۹ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری