خانوما دخترم خیلی خلط داره خفه میشه چیکار کنم

۳ پاسخ

سرم شستشو بگیرین 2سی سی تو هر سوراخ بینی بریزین یا قورت میده یا تف می‌کنه بیرون,من بچهام بودن بردم بیمارستان اونجا پرستار بهم گفته بود اول بچه رو حالت نشسته بزار که می‌ریزی خفه نشه بعد ریختی پشتشو یواش بزن

به نظرم ببریدش بیمارستان حتما شبونه ببرید

قطره سدیم کلراید بخر
ده تا سوراخ چپ بینی
ده تا سوراخ راست بینی بریز
تا بیست بشمر
مجدد این کارو کن
تا سه بار
خلطو میشوره میبره
موقع ریختنم بخوابون سرشو ی مقدار بده یکی بگیره بالا
زیاد گریه میکنه ولی شدیدا کارسازه

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی