۵ پاسخ

ای جان پسر منم فقط همینجوری میخوابه😍

اگر شیر خودت میدی در حد خیلی کم برگ‌ مو بخور فکنم برا شیردهی خوب نباشه..‌.بازم یه سرچی بکن

بچه رو از چند روزگی این مدلی میخوابونی من میترسم این مدل بزارم ولی دکتر هم گفت بزاری بهتره ک دلدردش اروم بشه

الهی🥹🥹🩷🩷
به شکم می‌زاری اذیت نمیشه من میترسم بزارم

ای جانم

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی