۲ پاسخ

بنظرم هیچی نان نمیشه اگه میخوره تغییرش نده هم وزن دهی خوبی داره هم سیستم ایمنی رو خیلی خوب تقویت میکنه دختر من تا ۶ماهگی نان میخورد وزنش خوب بود بعد دیگ نخورد ببلاک و اپتامیل دادم وزن دهی ک اصلا نداره تقویت سیستم ایمنیشم تعریفی نداره

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان سپهرم مامان سپهرم ۱۷ ماهگی