۲۶ پاسخ

قشنگ جوابشو بده تا خفه خون بگیره مگه زبون نداری امروز آونو میگه وقتی ببینه تو لیاقت نداری جوابشو بدی فردا ی چیز دگه میگه و روی پسرت اسم میزاره بعد که پسرت بزرگ شد نمیتونی جم کنی قشنگ محکم وایستا جلوش جوابشو بده بگو فلانی مندخوشم نمیاد بگی اخرین بارت بشه میگی الان دعوا کنی جم کنی بهتر از اینه که بع اینده بچت لطمع بزنی مادر فدا کار باش به هیچ کس اجازه نده به پسرت چیزی بگه

خاله شوهرم چند بار همین کارو کرد اسمش شکسته می‌گرفت و فحش میداد منم ب ماپرشوهرم گفتم ناراحتم چرا میگه دهنش نمیچرخه چیزا خوب بگه 😐
مادرشوهرمم گفته بود بهش عروسم ناراحت شده دیگه نگی و فلان ، بعد گفته بود پسر ما هس مگه از خونه پدرش آورده 🤨
منو دید دهنش باز کرد ک ب شما نمیشه چیزی گفت و فلان منم رفتم پشتم ب اون کردم جوابش ندادم واق واق کرد و رفت 🤣😂

امروز منو دید ۲ بار احوالپرسی کرد 😅😂

خدایا چرا بعضیا انقد بی فرهنگن جاری منم به پسرن دوبار گفت پیشونیش بلنده منتظرم یبار دیگ بگ بگم اره چشای دختر توم خیلی ریزه بابا بتوچ بچه ماست بقیه چرا میسوزن عوضیا

این دفعه که گفت خیلی جدی بهش نگاه کن و بگو : چی کفتید؟ این حرفه که به بچه میزنی؟ بعدم بچه رو بغل کن پاشو از کنارش برو، اگر یه جو شخصیت داشته باشه بهش برمیخوره و خودش رو جمع میکنه

ب ...بچم ک بگه من مث توام جانم با جاریم دخترامون دوماه فاصله سنی دارن دختر اون بوره دختر من سبزه نیست ولی از اون رنگ پوستش تیرس هی مقایسع میکنن هیچ شوهرش ب دخترم میگه قره قیز ینی سبزه من خوشم نمیاد میگم نه اینک مال تو حوریه سبزع هم باشه تنها اندازه مژه هاشو دخترت رو سرش مو نداره😂😂 خفه میشنننن زن و شوهر

بگو دلتون میاد به بچم اینجوری میگید
دیگه نگید ناراحت میشم

جواب ابلهان...... است. اگه هرچی هم بگی نهایت میخواد بگه شوخی میکردم

زشت خودش
بگو چشای خودت زشته که بچه ۲ساله رو زشت میبینی
یا جلو همون حسود بگو پسرم قربونت بشم سفید برفی من😄

زشت خودش
بگو چشای خودت زشته که بچه ۲ساله رو زشت میبینی
یا جلو همون حسود بگو پسرم قربونت بشم سفید برفی من😄

زشت خودش
بگو چشای خودت زشته که بچه ۲ساله رو زشت میبینی
یا جلو همون حسود بگو پسرم قربونت بشم سفید برفی من😄

زشت خودش
بگو چشای خودت زشته که بچه ۲ساله رو زشت میبینی
یا جلو همون حسود بگو پسرم قربونت بشم سفید برفی من😄

منم دو سال و نیم تحمل کردم.... یکی از اعضای خانوادمون بود.. خیلی هم با هم خوب بودیم..

اما بعد یاسان زر زیاد میزد... دو سال و نیم هی گفتم زشته چیزی نگم..


اسفند بود.. مهمونی بودیم بازم گفت...فرداش زنگ زدم بهش پاره اش کردم اینقدر عصبی بودم. سبک شدم


گورش رو گم کرد از خونمون خدا رو شکر

منم دو سال و نیم تحمل کردم.... یکی از اعضای خانوادمون بود.. خیلی هم با هم خوب بودیم..

اما بعد یاسان زر زیاد میزد... دو سال و نیم هی گفتم زشته چیزی نگم..


اسفند بود.. مهمونی بودیم بازم گفت...فرداش زنگ زدم بهش پاره اش کردم اینقدر عصبی بودم. سبک شدم


گورش رو گم کرد از خونمون خدا رو شکر

دفعه دیگه گفت با زبون بچه گونه بگو زن عمو با چستی زشتت نگاه کنی زشت میبینی
باز بچگونه بگو عاخه مگه زن عمو هم حسود و زشت میشه ،اگه باز تکرار کرد برین بهش

من برام مهم نیس
یبار گفتم چرا گفتی زشت
برگشت گف واسه اینکه چش نخوره 😐
گفتم خو بگو ماشالله
زشت سیاه چیه

من برام مهم نیس
یبار گفتم چرا گفتی زشت
برگشت گف واسه اینکه چش نخوره 😐
گفتم خو بگو ماشالله
زشت سیاه چیه

اجازه نده بگه محترمانه بگو خوشم نمیاد اینطوری میگین رو‌پسرم‌ تاثیر بد میذاره

شوخی شوخی جوابش بده اصلا نزار بی جواب بمونه ،حساسیت هم نشون نده که بدتر اذیتت میکنه

تا الان باید یه جواب کوبنده میدادی ! عجب مادری هستی

خودش بگه داره یا ن

بگو‌با چشمای زشتت میبینی /نکبته حسود

چقدر این جاریا گه میخورن
بهش پوزخند بزن تا دهنشو ببینده

من یبار اینجا گفتم جاریم ب پسرم حسودی. میکنه هیشکی باورش نمیشد میگفتن مگ زمان قدیم زمان قدیم نیس ولی بعضیا افکارشون از زمان جاهلیت مونده

امروزم خواهر زندایی شوهرم به آدرینا گفت زشتو منم اصلا خوشم نیومد ولی چیزی نگفتم در صورتی که دخترم اصلا زشت نی

بگو چشات زشت میبینه

الکی شوهرتو بهونه کن بگو ما ناراحت میشیم لطفا تکرار نکن اگه تکرار کرد محکم تر جوابشو بده

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۲ سالگی
مامانا پسرم خیلی کلمات محدودی میگه بردم پیش دکترش ۲ماه پیش گفت هنوز وقت داره نکران نباش
هر چی بهش میگم میفهمه حتی رنگارو مثلا یه بازی داره توپای رنگ خودشون میزاره روی رنگ خودش مثلا میگم توپ ابی یا زرد و بهم بده میده
تمام اعضای صورت پ بدنش و بلده اسم میبرم نشون میده
مثلا بابام و خیلی دوس داره اسمش سعید بهش میگه عییید
مامان بابارو نیگه راحت صدامون میزنه
اب میخواذ میگه اب دیگه اسم سگمون فلففل بهش میگه تتل یه چی میشکنه نیگه چچس سر چیزی نمیتونه باز کنه میاره میگه بانه یعنی باز کن
اسم خودش دیار ولی بهش میگم اسمت چیه میگه کا
میگه مامان بابا کا
دیگه عمو میگه اسم دختر خالش برکه است بهش میگه دته
به اقا میگه اگا
میگم کبوترا چی میگن میگه بگبگو(بغبغو😁
هاپو چی میگی میگه هوهو
میخواد بره بیرون میگه دد
به بابای همسرمم میخواذ بگه باباجون میگه باباجی
به مادربزرگ همسرم بهش میگن ننجان پسرم میگه نن
دیگه کاری نخواد بکنه میگه نه نه
پا میگه دس میگه در میگه
یا مثلا کارتونی که دوس داره میره عروسکش و میاره تلویزیون نشون نیده یعنی اینو بزار مینیون کارتن مورد علاقش بعد تیکه کلام مینیونا میگن ببوی اینم تکرار میکنه
پوشکشم پر میشه میگه پره
به نظرتون خوبه یا ببرم گفتار درمانی
نظر دکترش این بود که اوکیه صبر کن ولی بهداشت میگه ببر گفتار درمانی
موندم چیکار کن
م