من دختر بزرگم ۱ سالش بود دادم سیانوز کرد🤦🏻♀️😔
بله عزیزم من داشتم دخترم یه ثانیه هم شیر تو دهنش حتی بند نمیشد حتی حین شیر خوردن هم برمی گردوند ۱۲ فروردین بود دکتر اینو تجویز کرد که فقط یه قطره بهش بدم بخوره هر ۸ ساعت بعد دو روز خوب شد بعد گفت بکنش هر ۱۲ ساعت
که دیدم باز برمی گردونه ولی همان هر ۱۲ دادم بعد دو سه روز هم روزی یبارش کردم و بعدم قطعش کردم
من خواهرم ۳۵سالشه این دارو میخوره حملات عصبی بهش دست میده مثل پرش دست پا زیاد استرس اضطراب الکی
یه دکتری برای بچه منم نوشت، بچهم مدتی بود بخاطر رفلاکسش دیگه تو بیداری اصلن شیر نمیخورد
وقتی اولین دُز متوکلوپرامید رو بهش دادم اشتهاش باز شد طبیعی شد و شیر میخورد
ولی میخواست بخوابه حس کردم دست و پای بچهم پرش پیدا کرده
با یه دکتر دیگه مشورت کردم گفت داروی پرریسکی هست اصلن نده و منم ادامهش ندادم
توروخدا نده خطرناکه
دکتر به من گفت کمک میکنه به کم شدن رفلاکس ولی خیلی عوارض داره
فکر کنم زیر یک سال نباید داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.