بله من خیلی راضیم ماهی بالای 1200 وزن میده
من راضی نبودم و عوضش کردم
پسرم وزنش پایین بود و با آپتامیل اصلا وزن نمیگرفت
الان نان میدم بهش جون گرفته خداروشکر
من دادم ماهی 1200اضافه میکنه
من هم ب پسر اولم هم این یکی دادم خیلی راضیم
من به دخترم میدادم یبوست گرفت نمیدونم دختر اسکولش چرا بعدش بهم گفت اچ آ بده که باز معمولی بود بردمش ی دکتر متخصص بخاطر یبوست براش گیگوز نوشت خداروشکر راضیم خوبه
عزیزم دختر من طبق نمودار بهداشت خوبه ولی دکتر به من گفت ۶۰ تا آب و دو پیمانه شیر رو یک ساعت به یک ساعت بدم
وزن گیریش خوبه نرماله یعنی بچه الکی باد نمیکنه آپتامیل پرونوترا میدم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.