۷ پاسخ

بله من خیلی راضیم ماهی بالای 1200 وزن میده

من راضی نبودم و عوضش کردم
پسرم وزنش پایین بود و با آپتامیل اصلا وزن نمیگرفت
الان نان میدم بهش جون گرفته خداروشکر

من دادم ماهی 1200اضافه میکنه

من هم ب پسر اولم هم این یکی دادم خیلی راضیم

من به دخترم میدادم یبوست گرفت نمیدونم دختر اسکولش چرا بعدش بهم گفت اچ آ بده که باز معمولی بود بردمش ی دکتر متخصص بخاطر یبوست براش گیگوز نوشت خداروشکر راضیم خوبه

عزیزم دختر من طبق نمودار بهداشت خوبه ولی دکتر به من گفت ۶۰ تا آب و دو پیمانه شیر رو یک ساعت به یک ساعت بدم

وزن گیریش خوبه نرماله یعنی بچه الکی باد نمیکنه آپتامیل پرونوترا میدم من

سوال های مرتبط