فرق نمیکنه دکتر به من گفت با همون وازلین هم کفایت میکنه
میشه بگید چسبندگیش چطوره
برا پسر من میره تو و من میارمش بیرون
وازلین بچه فیروز
پماد موپیریسیون
یا حتی کالاندولا و بتامتازونی که بهش میزنم برا سوختگیش به آلتش هم میزنم که نچسبه
هر چند مال پسر من کلا بیرونه🤣
دکتر پسرم کفت با همون وازلین فیروز ک مخصوص بچس با همون از ۲ماهگی تا الان هربار مایبیب کردنی پوستشو میکشن پاین ی کوچولو وازلین میزنم و تمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.