۵ پاسخ

فرق نمیکنه دکتر به من گفت با همون وازلین هم کفایت میکنه

میشه بگید چسبندگیش چطوره
برا پسر من میره تو و من میارمش بیرون

وازلین بچه فیروز

تصویر

پماد موپیریسیون
یا حتی کالاندولا و بتامتازونی که بهش میزنم برا سوختگیش به آلتش هم میزنم که نچسبه
هر چند مال پسر من کلا بیرونه🤣

دکتر پسرم کفت با همون وازلین فیروز ک مخصوص بچس با همون از ۲ماهگی تا الان هربار مایبیب کردنی پوستشو میکشن پاین ی کوچولو وازلین میزنم و تمام

سوال های مرتبط