دل درد میشه باید یکم گرم کنی به دمای محیط برسه حداقل
چرا الکی بدوشی؟
اگر شیرت زیاد هست که مجبوری بدوشی، وقتی بیدار شد شیشه رو بذار داخل اب گرم تا شیر گرم بشه به دمای محیط برسه
دلدرد میشه بچه
منم اول ها اینجوری بودم بعد ی مدت کم میشه و دیگه نمیریزه
چی میخوری شیرت زیاده ؟من شیرم کمه
چی میخوری شیرت زیاده ؟من شیرم کمه
باید بزاری داخل ابجوش ولرم بشه
توی فلاکس آب جوش بریز بزار بالا سرت خیلی کم ته لیوات بریز شیشه شیر بکن توش کمی ولرم بشه بچه دل درد نشه
بگیرش شیشه رو زیر آب گرم چند دقیقه خودش ورم میشه
شیر سرد معمولا بچه نمیخوره عزیزم
باید یکم گرم باشه حتما
نه دل درد میگیره باید گرم کنی یکم ، داغ نباشه سرد هم نباشه ...مثل دمای محیط باشه
باید کمی گرم باشه به دمای خونه رسیده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.