طبیعیه من ترک نخوردم؟

۱۲ پاسخ

منم نخوردم البته شکمم کوچیکه شاید بخاطر اون باشه

من دیشب دوتا خوردم 🤣🤣🤣 لحظات اخر

منم فعلا ک نخوردم ازاینجا ب بعدشو نمیدونم🤭

منم نخوردم

بنده خوب خدایی

من هم ترک نخورده بودم خیلی خیلی کم بود آنزیم کبدیم رفت بالا آنقدر خاروندم بدنمو میکندم ترکا باز شد اون چند تا کوچولو بزرگ شد

منم نخوردم خداروشکر

ژنت خوبه دیگ

الان گفتی دل ماروبسوزونی 😅😭😭😭😭

خوشبحالت من جا نمونده ک ترک نخورده باشه

من آرزومه که ترک نخورم

اره من هم بارداری قبلی هم این یکی فعلا ک ترک نخورده شکمم

سوال های مرتبط

مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی