منم نخوردم البته شکمم کوچیکه شاید بخاطر اون باشه
من دیشب دوتا خوردم 🤣🤣🤣 لحظات اخر
منم فعلا ک نخوردم ازاینجا ب بعدشو نمیدونم🤭
منم نخوردم
بنده خوب خدایی
من هم ترک نخورده بودم خیلی خیلی کم بود آنزیم کبدیم رفت بالا آنقدر خاروندم بدنمو میکندم ترکا باز شد اون چند تا کوچولو بزرگ شد
منم نخوردم خداروشکر
ژنت خوبه دیگ
الان گفتی دل ماروبسوزونی 😅😭😭😭😭
خوشبحالت من جا نمونده ک ترک نخورده باشه
من آرزومه که ترک نخورم
اره من هم بارداری قبلی هم این یکی فعلا ک ترک نخورده شکمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.