۱۱ پاسخ

من قبلا پسرم رو راس ده میخوابوندم ولی پشه بال میزد بیدار میشد ... صبح زود هم مثه عقاب بالا سرم بود . کلا اجیر خوابه

من قبلا پسرم رو راس ده میخوابوندم ولی پشه بال میزد بیدار میشد ... صبح زود هم مثه عقاب بالا سرم بود . کلا اجیر خوابه

من قبلا پسرم رو راس ده میخوابوندم ولی پشه بال میزد بیدار میشد ... صبح زود هم مثه عقاب بالا سرم بود . کلا اجیر خوابه

صبح زود بیدار میشه تلافی میکنه

حالتو خریدارمم به خدا 🥲😁دختر من ظهرا نمیخوابه بازم شبا زودتر از ۱۲،۱ نمیخوابه

وقتی خواب عصر داشته باشن شبا دیرمیخوابن
روتین خواب بذاری خودش میخوابه
خواب عصر حذف بشه
صبح تا شب بازی
۸،۹شام
بعد خاموشی
۹،۱۰باید خواب باشه
هم رشدش بهتره هم خواب کافی میکنه

عزیزم پسر من همیشه تو این ۳ سال شبا زود می‌خوابه ساعت ۱۰ یا ۱۰ و نیم می‌خوابه تا ساعت ۱۰ یا ۱۰ و نیم صبح ظهرا هم خیلی وقته نمیخابونمش

دختر من یه شب قبل ۱۰ خوابید از اونور ۵ صبح بیدار شد دیگه میگم نخوابه بهتره
جنبه نداریم به ما نیومده اصلا😂

منم پسرم ساعت 9ونیم خوابید زنگ زدم دوستم اومد نشستیم پیش هم هامینم خواب یکم حال کردم زود خوابید

من یبار ۱۰ شب خوابید از استرس بیدار شدنش از جام تکون نخوردم اخرش ۱۲ شب بیدار شد تا ۶ صبح🤕🤣

خدا بهت رحم کنه بیدار نشه وگرنه تا صبح نمیخوابه 😅

سوال های مرتبط