۳ پاسخ

من اصلا از اول رو پا نذاشتم روزمین پستوتک دهن یه کم نوازش آروم و لالا

من اصلا از اول رو پا نذاشتم روزمین پستوتک دهن یه کم نوازش آروم و لالا

من با تجربه ۲ تا بچه به این نتیجه رسیدم
دخترم رو پا میخوابید هر وقت میخواستم بزارم زمین بیدار میشد باز باید نیم ساعت پیش پیش میگفتمو بالششو تکون میدادم تا بخوابه 🙃🙃🙃🙃الان پسرمو میزارم زمین پستونک میزارم دهنش خودش میخوابه ...ولی اگه رو پا بخوابه بزارمش زمین بیدار میشه

سوال های مرتبط