من اصلا از اول رو پا نذاشتم روزمین پستوتک دهن یه کم نوازش آروم و لالا
من اصلا از اول رو پا نذاشتم روزمین پستوتک دهن یه کم نوازش آروم و لالا
من با تجربه ۲ تا بچه به این نتیجه رسیدم
دخترم رو پا میخوابید هر وقت میخواستم بزارم زمین بیدار میشد باز باید نیم ساعت پیش پیش میگفتمو بالششو تکون میدادم تا بخوابه 🙃🙃🙃🙃الان پسرمو میزارم زمین پستونک میزارم دهنش خودش میخوابه ...ولی اگه رو پا بخوابه بزارمش زمین بیدار میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.