۱۳ پاسخ

مادر شوهرا فقط زر زر اضافی میکنن خاک برسرشون

علکیه بابا خیلیا ویارشون شیرینی میخورن

نه من خیلی چیزای شیرین می‌خوردم تو بارداری

آره راست میگه نخور
دختر جاریم خیلی خرما میخورد خیلی و کلا چیزای شیرین میگه تو یه روز یه پاکت خرمارو تموم میکنم
۳۸ هفته بود رفت سونو بده تا ببینه زایمانش چجوریه گفتن دور از جونت بچش خفه شده 💔خیلی عذاب کشید خدا بر سر هیچکی نیاره

برعکس درست میگه البته از لحاظ پزشکیش یعنی
قند مصنوعی یا حتی قند طبیعی زیادش
باعث این میشه آب دور جنین زیاد میشه
بچه خفه میشه
یا دور از جون همه مامانا باعث ترکیدن کیسه آب میشه یعنی زایمان زودرس

میگن شیرینی جات زیاد آب دور جنین رو زیاد میکنه و خطرناکه شاید منظورش همونه(علمیش رو ندونه ولی طبق شنیده ها گفته)

میگن شیرینی جات زیاد آب دور جنین رو زیاد میکنه و خطرناکه شاید منظورش همونه(علمیش رو ندونه ولی طبق شنیده ها گفته)

شاید به خاطر آب دورش میگه
میگن قندیجات مصنوعی باعث بالارفتن آب دور جنین میشه

بگو ایشالا تو خفه شی با این حرف زدنت

قند مصنوعی فقط وزن خودتو میبره بالا و رو وزن بچه تاثیری نداره. اون‌چیزی که باعث وزن گیری جنین میشه بیشتر پروتئین هستش

چ مادر شوهر نفهمی‌داری 😐
اتفاقا چیزای شیرین خیلیم خوبن
فقط نباید زیاد روی کنی اونم بخاطر قند بارداری
تازه میگن. اگر بچه لگد نزد شیرینی بخور ب پهلو چپ بخاب تا لگد بزنه ...
اونوقت مادر شوهر تو اینطور میگه؟؟🤣

شاید بخاطر قندش میگه

وزنش میره بالا

سوال های مرتبط

مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی