۳ پاسخ

طبیعیه، از فشاره
کمرت درد بگیره و بزنه ب پاها درد زایمانه

اگر گذری میاد و میره امادگی بدن برای زایمانه
ولی اگر منظم میگیره ول میکنه علایم زایمان هست

زمانش منظمه؟؟

سوال های مرتبط