۹ پاسخ

من همین شب عیدی میرم اینجا نمیمونم 🥲......
از نوان

واس وای چونه ولباشووووو

اخ خودا چشاشوووووو

داریوش هم که جونمه
سراب رد پای تو و شکنجه گر قشنگ ترین آهنگ های دنیا

آهنگو ول کن.نینیتو میدی به پسر من؟😍😁

اهنگ طلا

اهنگ شادمهر رد شدی از کوچمون هوری دلم ریخت...خوشگلیت عصابمو کلی بهمممم ریییخت،آخه اون چشمات ....

من از ملودیفای گوش میدم

آهنگ همدرد داریوش

دوتا خواننده مورد علاقه تو بگو سلیقه تو بشناسم اول

سوال های مرتبط