مبارک باشه عزیزم
من برا پسرم پلاک فروهر خریدم
بنظرم اسباب بازی و ماشین برقی و این چیزا برای تولدای بعدی مناسبترن که میتونی نظر بچه رو بپرسی ببینی چیا دوست داره و بعد سورپرایزش کنی
این تولد که قرار نیس با کادو خوشحال بشه پس سرمایه گذاری بهتره
بازم هرکسی نظرشخصیش فرق میکنه
برا كادو هم رفتيم ماشين شارژي بخريم اما ديديم خيييلي زوده گفتيم بعد خودش بايد بخاد و بتونه انتخاب كنه ديگه نميدونم برا كادوش چيكار كنيم
منی که پریسال از امام رضا خواستم دخترداربشم بیارمش پابوست بهم دختروپسرداد وپارسال تو وفاتش بردمشون پابوس
ما تولد بزرگ نميگيريم
يه تولد خونوادگي كوچولو در حد ١٠ نفر
بجاش تصميم داريم بريم مسافرت
من همسرم برای دخترم النکو خرید رفته ب انتخاب خودش خریده ب منم نگفته 😂
نمیدانمممم منم حیرانم و سرگردان
اون اهنگه ک میگه عکس با گنبد..این اولین عکسه منه اقاجون تو مشهد ...
ایده مشهد رو دلم سبز کرد و خیلی الان خوشحالم
ما اگ خدا بخواد بلیط مشهد گرفتیم ک روز تولد جگرگوشه رو تو حرم باشیم
خیلی دوسداشتم و دارم ک تولدش مشهد باشیم
بعدشم ک بیایم واکسن و عکاسی یکسالگی
وااایی منممممم😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.