خانما شیرده شیرتون با چی زیاد میشه؟؟؟

۸ پاسخ

ابگوشت

آب هویج و آبگوشت
قرص لاکتاول با ناهار و پودر گالاکتومید با شام

بنظرم ژنتیکه عزیزم
ولی قرص لاکتاول و چای ، مایعات مثل آبمیوه اینا و عرق زیره خوبه

دم کرده رازیانه

قرص لاکتاول و لیدی میل

عصاره گوشت
عصاره خروس
ماکارانی اگه نی نیت اذیت نمیشه چون خیلی نفخ داره من زنیان و بادیان و زیره سیاه میخورم بعدش
شربت شکرسرخ
دلستر و چمیدونم چای نبات قوت ندارن شیروهم زیاد کنن به بچه وزن نمیده من که نمیخورم

ماکارانی

آب هویج،آبگوشت،کاهو

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی