۶ پاسخ

عزیزم تا ظهر فردا صبر کن، اگر تبش پایین اومد که ان شاالله میاد هیچ، اگر نیومد ببرش دکتر

اومد رو 37خوبه دیگه نه تب نداره

نه اخه مال واکسن نیست ولی امروز خیلی بی قرار بود فکنم از دندون باشه یکم دیگه صبر میکنم اگه پایین نیومد میبرم حتما

از دندونه یعنی؟

عزیزم اگه از واکسن هست طبیعیه من هم بچم تا صبح تقریبا ثابت رو ۳۷تا ۳۸ونیم بود.منم پیاز گزاشتم پاشویه کردم با اب نمک ولی اگه دلت طاقت نیاورد ببر دکتر.من از یه دکتر پرسیدم گفت میتونین استامینفون رو یکم بیشتر بدین

کشاله پاش وزیرگردنش هم پاشویه کن سریع میاد پایین ببرش دکتر خدایی نکرده بچه تشنج نکنه

سوال های مرتبط