قطره نیستاتین خوبه ولی باید سر وقت داد.ببینم برفکش قطع میشه.من دخترم سه بار دهنش برفک میزنه.نیستاتین میدم دکتر گفت پستونک دهنی نزار ولی خیلی بی قراری میکنه براش
من دو روزه دارم قطره نیستاتین میزنم عالیه
قطره نیستاتین بگیر
قطره نیستاتین میگن خوبه
قطره نیستاتین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.