خانمها برا برفک باید چیکار کرد

۵ پاسخ

قطره نیستاتین خوبه ولی باید سر وقت داد.ببینم برفکش قطع میشه.من دخترم سه بار دهنش برفک میزنه.نیستاتین میدم دکتر گفت پستونک دهنی نزار ولی خیلی بی قراری میکنه براش

من دو روزه دارم قطره نیستاتین میزنم عالیه

قطره نیستاتین بگیر

قطره نیستاتین میگن خوبه

قطره نیستاتین

سوال های مرتبط

مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد
مامان کوکونات🥥 مامان کوکونات🥥 ۱۲ ماهگی