۸ پاسخ

کجای پاها درد می‌کنه ؟؟

من یکی شبا موقعه خواب یکی صبح ها ک از خواب بیدار میشم اصن دردش وحشتناکه میخوام امروز برم دکتر مخصوصا پای چپمه🥲🤷‍♀️

من پای راستم از ران تا زیر زانوم خیلی درد داره از ۵ هفته همینجور بودم

من تا الانم بشدت پای چبم درد میکنە

هنوزم دردش هست

بله
من پای چپمه🥲

بله هم پاهام عین پریودی درد میکنه هم استخونام

من سه ماه اول پای چپم گاهی بدجور تیرمیکشید ولی بعدش خوب شد دیگع

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته نوزدهم بارداری