خانوما شما هم توی هفته من تخمدان راستتون درد میکرد ؟

۵ پاسخ

آره منم خیلی درد دارم

من نمی‌دونم تخمدان چپه یا راست کلا زیر دلم گاهی چپ و گاهی راست درد میگیره😂

دردا طبیعین🥲🥰

اره عزیزم طبیعیه تا ۸ هفته کامل درد اون قسمتت از بین میره

نمیدونم تخمدانه یا نه ولی سمت راستم کشیدگی احساس میکنم

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد