۴ پاسخ

خداحفظش کنه برات

هرچقدبچه ادم داشته باشه ب نظرمن هیچ بچه اب بابقیه فرق نداره همه دوست داشتنین خداهمه روسالم وصالح باایمان کنه

خداحفظش کنه برات خوشبختیشو ببینی الهی😍 بچه های اول همیشه خاصن چون بهترین حس رو اولین بار با اونا تجربه میکنیم

خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی