سلام بچه ها برام دعا کنین قند بارداری نداشته باشم

تصویر
۵ پاسخ

ان اشاالله ک نداری عزیزم
منم فردا یا پس فردا باید برم

منم خودم احساس میکنم‌قند دارم ولی ایشالا ک نداریم من ازمایششو دادم ۱۰ دقیقه پیش‌

انشالله ک چیزی نیست بد ب دلت راه نده

انشالله ک نداری گلم

انشالله که قند نداری و همه چیز خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانوم مامان فسقلی خانوم هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی