امکان استفاده ازش دور از جون همه بچه ها ۱ درصده
من با دکترم صحبت کردم گفتخودت و همسرت با خانواده هاتون مشکل خونی خدایی نکرده دارین گفتم نه کفت پس انجام نده ارزش نداره
من تحقیق کردم و از ذخیره منصرف شدم
دلیل منصرف شدنم اینکه اگه بعد بردن نمونه ذخیره بند ناف سلول ها قابل ذخیره نبودن پولی که دادی را بهت پس نمیدن
دومین چیز اینکه تا ۲۵ سال قابل نگهداریه و دور از جون بچمون معمولا بیماری های بد ۳۰ سال یا نزدیک ۳۰ خودشون نشون میدن
سومین دلیل اینکه شارژ سالانه متغیره ولی قید نشده چند درصد هرسال اضافه میشه و اینجا ایرانه یهو یه مبلغی میگن که شاید نتونی پرداخت کنی
چهارمین این که به هر دلیل نتونی شارژ سالانه بدی نمونه از دسترس خارج میشه.
دعا میکنم نی نی ام سلامت باشه و به جای این خرج های پرریسک براش طلا پس انداز کنم
من شنیدم چون کشور ما تحریمه دارو و شرایط و علم نگهداریش نداریم و بعد از یک مدت خراب و فاسد میشه
بله من تحقیق کردم
همه گفتن انجام نده
سنی نداری احتمال اینکه بچه با بیماری به دنیا بیاد خیلی کمه ( چون کلا بیماری ارثی هم نداریم)
بهم میگن سر بچه دوم که سنم بالاتر رفت انجام بدم
بازه ی نگهداریشم کوتاهه
فک کنم بیست ساله
تازه اگه خطا نره
خیلی گفتن واسه ما گرفتن بعد زنگ زدن ک عفونت کرده یا سیاهرنگش کم بوده
پول رو هم برگشت ندادن
بنظرم هنوز تو بازه ی آزمون و خطاست
واسه کسی که خیلی پولداره و ۳۰ میلیون براش مهم نیست خوبه
هزینه اش خیلی زیاده منم دوس داشتم انجام بدم ولی خب نداریم بخایم یهو انقدو بدیم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.