همون دراز کشیده پهلو به پهلو میشن منتها مرحله ای و خیلی اروم
اول برمیگردم رو کمر مکث میکنم بعد میرم به پهلوی مخالف
منک میشینم بعد میرم پهلو دیگ
خیلی شیک میچرخیم
من مثل فرفره پهلو به پهلو میشدم😂 تخت بالا پایین میشد بعد که فهمیدم خیلی اروممم برمیگردم واقعا نمیشه نشست و چرخید
دکترم به من گفت که نیاز نیست بشینی و بری رو پهلوی دیگ همونجوری که خوابیدم اول میام رو کمرم و بعد به پهلو کلا اون نشستنه منسوخ شده
من باید بشینم بعد چون همونجوری بچرخم شکمم درد میگیره😑
عین خرس هی اینور میشم هی اونور اصلا رعایت نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.