سلام مامانا
شما تو خواب چجوری پهلو ب پهلو میشین؟؟

۷ پاسخ

همون دراز کشیده پهلو به پهلو میشن منتها مرحله ای و خیلی اروم
اول برمیگردم رو کمر مکث میکنم بعد میرم به پهلوی مخالف

منک میشینم بعد میرم پهلو دیگ

خیلی شیک میچرخیم

من مثل فرفره پهلو به پهلو میشدم😂 تخت بالا پایین میشد بعد که فهمیدم خیلی اروممم برمیگردم واقعا نمیشه نشست و چرخید

دکترم به من گفت که نیاز نیست بشینی و بری رو پهلوی دیگ همونجوری که خوابیدم اول میام رو کمرم و بعد به پهلو کلا اون نشستنه منسوخ شده

من باید بشینم بعد چون همون‌جوری بچرخم شکمم درد میگیره😑

عین خرس هی اینور میشم هی اونور اصلا رعایت نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۳ ماهگی
مامان هديه خدا مامان هديه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری