خانما شما موقع خواب چجوری پهلو پهلو میشین ؟

۷ پاسخ

اروم و تو ۲.۳ مرحله میچرخم سمت دیکه

درستش اینه پاشی بشینی بعد پهلویی ک میخای بخابی

بلند میشم میشینم بعد آروم میچرخم
پهلو به پهلو شدنی درد شدیدی میگیرم 😣🙈

سلام 🤚🏼
انلاین شاپ لباس نوزادی
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

آروم می چرخم دیگه نیازی به نشستن نیس

سعی کن جوری بخوتبی که دوطرفت به اندازه کافی جا باشه از این پهلو اروم بچرخی به اون پهلو

همینجوری در حالت خوابیده اروم‌میچرخم

سوال های مرتبط

مامان آیرا🍒 مامان آیرا🍒 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۳ ماهگی