۵ پاسخ

هم مطب هم زایشگاه هم بیمارستان داره انقباض رحم و نشون میده تکون خوردن بچه و صدای ضربان قلبشو

معمولا اگه لازم باسه دکترت می فرسته بیمارستان تو قسمت زایشگاه دارن

بیمارستان انجام میدن، نوار قلب نی نی و انقباضات رحمت رو نشون میدن

دوتا چیز دایره میچسبونن شکمت بیست دقیقه اینا دراز میکشی نوار قلب بچه گرفته میشه

همه بیمارستان ها معمولا انجام میدن
هیچی نوار قلب بچه هست

سوال های مرتبط

مامان نورا‌ خانم مامان نورا‌ خانم ۵ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی