۵ پاسخ

عزیزم سرفه ش شاید از حساسیته سرخودک نباید چیزی بدی
منم بچم سرفه میکرد فکرکردم سرماخورده دکترکفت حساسیت تنفسیه یا ممکنه دوربرش عطر ادکلن بوده گرد غبار و دود وبوی قلیون ایناهم باعث میشه بچه مدام سرفه کنه

ببرش دکتر سرخود دارو استفاده نکن اونم تو این سن

دم‌کرده گل بابونه یه قاشق بهش بده

دیدن هیدرامین اصلا اگه تونستی ببر دکتر اگر نه به داروخونه بگو

دیفن به هیچ عنوان نده تو این سن ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا ۱ سالگی