۵ پاسخ

یکم آب ولرم با عسل و کمی آبلیمو قاطی کن تو شیشه بده بخوره
روغن بادوم شیرین بگیر به قطره چکان بده خیلی خوبه
روی سینش رو هم با روغن زیتون یا همون بادوم شیرین چرب کن به مرور بهتر میشه بنظرم واقعا از دکتر رفتن و دارو های دکتر بهتره

شربت پلارژین بگیر بده یه هفته عالیه خوب خوب میشه

حتما ببر دکتر

نه اصلا این کارو نکن بچه کوچیکه ببرش دکتر

ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا ومحمدحسین مامان نورا ومحمدحسین هفته سی‌ام بارداری