خانوما پسرم 4ماه 19 روزش از کی باید غذاشو شروع کنم

۳ پاسخ

۶ماه به بعد اولم باید فرنی بدی بهش بعدچیزای دیگ

از الان هم میتونی شروع کنی ولی غذا های سنگین نده سرلاک هم نده چون برای 6ماهه
سیب درختی و پوره کن. گلابی هم همین طور
ولی موز ندی سنگینه
فرنی آرد برنج هم خوبه ولی کم بده ی قاشق مرباخوری کم کم بیشتز کن

۵-۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی من🥹❤️ مامان کوچولوی من🥹❤️ ۷ ماهگی