۳ پاسخ

من از یکماه قبل بارداری این دارو رو می‌خوردم البته در کنارش هم خودم هم همسرم معجون گرمی رو هر شب می‌خوردیم ترکیب عسل کوهی و قوتو و مغزیجات هستش و از روزی که چرخه تخم گذاری شروع میشد ما یک شب درمیون اقدام داشتیم و همون ماه هم من باردار شدم 😍

تصویر

من اوابوست خوردم ۴تا تو روز ۲ تاقبل ناهاز ۲ تاقبل شام همون ماه باردارشدم

از ۷ سیکل تا ۱۴ یک شب درمیون اقدام مابقی روزها اختیاری
من چون سیکلام بلند بود دکتر بهم دوفامد داد
ساشه اکتوفول و مکمل فمبورا خودم میخورم همسرمم اسپریژن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری