لیان هم به کیان میخوره
ماهلین ک دیگ کلا نمیاد ب کیان
اسم دختر دوستم نیکی بود پسرشو گذاشت کیان
من دخترمو آیلین گذاشتم شوهرم دوست داشت😍
خودم اسمای زیادی میگفتم اما هیچ کدوم به دلم نمی نشست
داداشم گفت آیدا شوهرمم یهو آیلین به ذهنش نشست و دیگه منم خوشم اومد از اسمای پیشنهادی خودم بهتر بود
شایا یعنی شایسته
شادن
ب اینا فکر کن
ماهلین خیلی قشنگه عزیزم 🌺
من میخواستم بزارم ملکا
اسم پسرمم کیان هست.
یهویی لحظه اخری گذاشتیم ادرینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.