۷ پاسخ

لیان هم به کیان میخوره

ماهلین ک دیگ کلا نمیاد ب کیان

اسم دختر دوستم نیکی بود پسرشو گذاشت کیان

من دخترمو آیلین گذاشتم شوهرم دوست داشت😍
خودم اسمای زیادی میگفتم اما هیچ کدوم به دلم نمی نشست
داداشم گفت آیدا شوهرمم یهو آیلین به ذهنش نشست و دیگه منم خوشم اومد از اسمای پیشنهادی خودم بهتر بود

شایا یعنی شایسته
شادن
ب اینا فکر کن

ماهلین خیلی قشنگه عزیزم 🌺

من میخواستم بزارم ملکا
اسم پسرمم کیان هست‌.
یهویی لحظه اخری گذاشتیم ادرینا

سوال های مرتبط