۱۰ پاسخ

بذارش باشگاه انرژیش تخلیه شه اروم میشه پسر منم همینه ولی شرایطم برا باشگاه جور نیس ینی کسی نیس ببره بیاره
بچه رو دارو نده

حتما ببرش مشاوره و ورزش

دارو حتما باید تحت نظر دکتر باشه اصلا سرخود دارو نده به بچه و لطفا این موضوعو جلوش تکرار نکنین نه خودتون نه اطرافیان و دکتر باید تشخیص بده نه خودتون. اگر هم اینجور باشه این بچه ها معمولا خیلی هم باهوشن باید تلاش کنید و ببینید توی چه زمینه ای استعداد داره همونو پیگیری کنیدو پرورش بدین و باشگاه ببرین تا انرژیش تخلیه بشه

ببر دکتر سرخود دارو نده

هیچ تاثیری نداره ندی به بچه ببرش کلاس
فوتبال ،والیبال یا شنا ببین چقدر تاثیرش بهتر از ریتالین

بايد زیر نظر مشاور بهش بدی
اتفاقا خیلی خوبه که پیشگیری کنی

ریتالین خیلی قویه زیر نظر دکتر بده حتما خود دکتر اول از یه چیز دیگه شروع می‌کنه

وای من خیلی میترسم بچم بیش فعال بشه

دختر خاله ام مشکل توجه تمرکز داشت
دکتر بهش داد
ولی زیر نظر دکتر بده
چون اگه نسازه بهش باید سریع دوز دارو رو پایین بیاره

مثلا چیکار میکنه ؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی