من از اول بارداری هرشب رابطه داشتم تا ب امروز
اگر منع نیسی و اذیت نمیشی ،بزن پوزیشینای مخصوص باردارارو ببین و انجام بدید
از فولادی های بیرجند هستید؟
من از روز اول تا الن دارم هرشب هر روز روزی دو بار سع بار هرجوری هم. بخاییم انجام میدیم
ن بابا
من فقط سه ماه اول نداشتم بعدش تا امروز هر روز دوبار😉😂🫢
منع رابطه نباشی مشکلی نیست
نهههه خویه😁
من کلا ازاول بارداری هیچ حسی ندارم منع هم نیستم ولی گاهی وقتا به زورهم شده میرم سمت همسرم تا بنده خداتخلیه بشه،خودش انقدرمیترسه ازوضعیتم سمتم نمیاد
اگه مشکل نداری نه عزیزم
نه مشکلی نداره عزیزم اگه دکتر چیزی نگفته باشه
اگ منع رابطه نیستی،ن بدنیس 🙊
دکتر منع نکرده ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.