ازمایشش 16 هفته هست
سونوش 18 تا 20 هفته
ی ازمایش هس ۱۶ هفته ک اگه ننوشته پس نیازی نیس چون میگن ازمایش و سونو غربالگری اول خوب باشه دیگه نیازی نیس ولی بعضی از دکترا مینویسن یا بعضیا خودشون ب دکتر میگن ک بنویسن برن انجام بده مطمئن تر شن بعدش ۱۸ هفته ی سونو انومالیه
18 هفتگیه شروعش ولی19-20 بری بهتره
18هفتگی انومالی
۱۸ تا ۲۲ هفته عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.