۵ پاسخ

ازمایشش 16 هفته هست
سونوش 18 تا 20 هفته

ی ازمایش هس ۱۶ هفته ک اگه ننوشته پس نیازی نیس چون میگن ازمایش و سونو غربالگری اول خوب باشه دیگه نیازی نیس ولی بعضی از دکترا مینویسن یا بعضیا خودشون ب دکتر میگن ک بنویسن برن انجام بده مطمئن تر شن بعدش ۱۸ هفته ی سونو انومالیه

18 هفتگیه شروعش ولی19-20 بری بهتره

18هفتگی انومالی

۱۸ تا ۲۲ هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری