۵ پاسخ

بچه منم همس،یبوسته اب خیلی کم مبخوره شاید یه نصفه استکان تبمیوه بخوره اب میوه هندونه میوه اب هندونه اینابهش بده ..‌دارو پودر پیدرو لاکسم کیدم بعضی وقتا

•آب بده بعد هر بار غذا خوردن
•تو غذاش کره و روغن زیتون بریز
•کدو حلوایی،گلابی،سیب هم روون کننده است تو برنامه غذاییش هر روز بده

آب بیشتر بده

شاید بخاطر شیرخشکشه

روغن زیتون اثرنداره؟

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان دلماه کوچولو💗 مامان دلماه کوچولو💗 ۱ سالگی