سلام از ناهار امروز من😆

تصویر
۵ پاسخ

اخع من امپول زدم اصلا میل به غذا ندارم پروتیین وی میخورم برای پروتیین

نوش جونتون عزیزم

ناهاربیشتربخور شام مثل همین کم
ناهارکربوهیدراتم بزاریکم پروتیینشم بیشترکن موفق باشی

برام شام خوبه

این ناهار نیست فقط باعث شکست رژیم میشه
اصلا سیر کننده نیست

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرطلا مامان مامان پسرطلا ۳ سالگی
مامان دلا مامان دلا ۲ سالگی