۱۱ پاسخ

چ خوش رنگه

دمی گوجه

کوکو سیب زمینی

چقدر رب زدی

آب‌دوغ خیار😁😂😂😂😂

منم. گوشت شترمرغ براش حالت سوپ گذاشتم

نوش جان ...سرکارم ...ولی بادمجون شکم پر درست کردم

نوش جان
منم قیمه دارم

نوش جان 😍😍😍😍😍

نوش جان..ما سیب زمینی سرخ کرده خوردیم

نوشه جان
من کوکو سیب زمینی

سوال های مرتبط

مامان نونو مامان نونو ۲ سالگی
مامان آقا آریان مامان آقا آریان ۳ سالگی