مامانا ۲۷هفته و ۳روز برای رشد جنین میشه رفت؟

۳ پاسخ

بنظر من برو ، من ۲۴ رفتم وزن کم بود متوجه شدم باید بیشتر حواسم ب خوراکم‌باشه

بنظرم ۳۰ هفته برو سونو رشد وزن چون بچه از ۲۸هفتگی وزن میگیره زود نرو استرس الکی میگیری حالا هرجور راحتی من خودم ۲۵ هفتگی سونو انومالی مجدد دادم ۳۴ هفته ۱ روز رفتم سونو وزن رشد

عزیزم تو روبیکا کانال بارداری زدم خواستی عضو شو فقط آیدی رو تو روبیکا سرچ کن
sahar_dailyy
❤️❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی🤰🏻 مامان تودلی🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان سامیار👦نی نی🫃 مامان سامیار👦نی نی🫃 هفته سی‌ام بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد