بنظر من برو ، من ۲۴ رفتم وزن کم بود متوجه شدم باید بیشتر حواسم ب خوراکمباشه
بنظرم ۳۰ هفته برو سونو رشد وزن چون بچه از ۲۸هفتگی وزن میگیره زود نرو استرس الکی میگیری حالا هرجور راحتی من خودم ۲۵ هفتگی سونو انومالی مجدد دادم ۳۴ هفته ۱ روز رفتم سونو وزن رشد
عزیزم تو روبیکا کانال بارداری زدم خواستی عضو شو فقط آیدی رو تو روبیکا سرچ کن
sahar_dailyy
❤️❤️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.