مگه تکرر ادرار ربطی ب رشد رحم داره،😐
تکرار ادرار خیلی بده من اصلا شبا خاب ندارم از تکرار ادرار 🤦
واه،ربطی نداره دوس داری بیس چاری دنبال توالت باشی؟
چرا میخای داشته باشی نیامده باز بایل بری سرویس خوب نیس که
من موقع خواب دیونه میشم
من تا عصر ندارم
عصر تا پاسی از شب دارم😂😂😂
منم ندارم
منم اصلا اوایل نداشتم الان چند روزه دارم ب شدت
اون برا ماههای اخره
بعضیا تکرر ادرار از علایم بارداریشونه
ربطی نداره.بدن هرکس بسته ب فیزیکش متفاوته
منم ندارم تکرر ادرار😂
منم ندارم 😂
این فکرارو نکنید .مگ باید دایم ت سرویس باشی که رشد داشته باشه
خب طبیعیه هر کسی ی جوریه
نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.